Plotting program (was: No subject)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Oct 14 20:54:45 EEST 1999

On 14-Oct-99 O Brasidas wrote:
> Geia sas
>
> Xreiazomai ena prog gia na kanw graphikes parastaseis
> synarthsewn (+apla shmeia +kladikes synarthseis k.a.) ap'ta
> ergasthria pou exoume sto panepisthmio.
> Ews twra brhka to Kpl tou KDE kai (poio allo fysika :) to
> GNUPlot. Parol' ayta exw ta ekshs problhmata:

<snip>

> kai
> 3) Ean kserei kaneis kapoio allo prog pou na kanei thn
> douleia pou 8elw (oxi aparaithta kalitero) as mou to pei na
> to dokimasw.

Meta apo tin prosfati empeiria mou me paromoio problima, tha to ekana se
gdchart. Auto einai ena perl module pou tou petas dedomena (as poume ta
diabazei apo ena arxeio) kai sou petaei tin grafiki parastasi pou tou zitises.

Arnitika:
A) Prepei na ksereis estw elaxisti perl gia na tou "fortwseis" ta dedomena
B) Perl -> argo (alla mallon pio grigoro apo ta proanaferthenta)
C) Ta dedomena prepei idi na yparxoun se ena katallila diamorfomeno arxeio (den
kserw pws doulevoun ta alla progs), i na ta dineis ena ena me to xeri.
D) Den grafei ellinika kai kanei output mono se GIF
E) Profanws exei mono kapoious typous diagrammatwn, oi opoioi den kserw an se
kalyptoun.

Thetika:
A) An ksereis kapws perl, einai tromera eyelikto.
B) Analoga me tin periptwsi, mporeis me ena script 20 grammwn, na to baleis na
treksei kai na sou bgalei (ston antistoixo xrono bebaia) ola sou ta diagrammata.
C) Mporeis akoma kai na epeksergazesai ta dedomena mesa apo to idio script (to
opoio pleon den tha einai 20 grammes bebaia)
D) Yparxei patch gia na grafei ellinika (kapws) kai na bgazei png anti gia gif

Tha to breis sto :
http://bison.aestus.net/gdchart/
kai min afiseis na se tromaksei to oti einai ekdosi 0.2

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr