RFC gia organwsi listas

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Oct 14 14:01:03 EEST 1999

On 14-Oct-99 Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Den mporw na pw oti etsi mou aresei perissotero. Anti na meiwnetai
> h kinisi kai o thorybos, auxanontai.

Ayksanetai i kinisi, DEN ayksanetai o thorybos, alla i analogia xrisima pros
axrista mails beltiwnetai :-)
Syn to oti me to filtering, sou xalaei ligo to bandwidth, alla oxi to xrono.
An erthei mia erwtisi stin opoia den ksereis na apantiseis, den xreiazetai na
diabazeis ola ta replies pou tha erthoun, perimeneis apla to SUMMARY (kai
filtrareis ta ypoloipa sta skoupidia an theleis)

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr