GRTimesType1-0.5

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Thu Oct 14 10:26:31 EEST 1999

On Thu, 14 Oct 1999, Antonis Tsolomitis wrote:

> Mia xara encoding exouv. Dnladn ti 0eleis va pave ta ellnvika stis
> 0eseis pou problepovtai sto Unicode va mnv douleuei tipota ektos apo to
> Microsoft Word ekdosn 1000built* 3017 ? Mia tetoia grammatoseira me to
> encoding pou les dev 0a douleue oute sta gvwsta megala programmata twv
> Windows (plnv Word) opws Corel k.a.
>
> H movn eksairesn eivai to TeX to opoio me tis katallnles ergasies
> mporei va xrnsimopoinsei ta pavta (afou telika exei mnxavismo gia
> ReEncoding stn xrnsn tou odngou (xdvi/dvips))
>
> Avtwvns.
>
> * ayto to <<built>> pou xrnsimopoiei n Microsoft dev to exw dei akoma
> sto xwro tou Unix. Edw exouv patches movo...

Signomi gia na katalavo... Esy to iso8859-1 to thereis oti einai to sosto
encoding gia ellinika fonts ???? To iso8859-7 ti einai gia ta gogolezika ?
Episis mipos exeis koitaksei ta onomata ton glyphs pou dinetai ?
To onamazeis to omega Yacute anti gia omega nomizeis oti einai h sosti lisi ?

Auto gia to Word/Corel etc den to katalava... EXEIS pote koitaksei ellinika
postcript fonts gia na deis pos einai ??? EXEIS dei sto Solaris/IRIS/whatever
ta postcript fonts ti encoding exoun ? H mipos OLOI h alloi ta exoun lathos
kai eprepe na ta valoun me iso8859-1 kai latin glyph names ?

 Kostas Gewrgiou.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr