Re: Re: Ðëçñïöïñßåò ãéá C

Batis bat_geor at mail.hol.gr
Wed Oct 13 13:24:08 EEST 1999

At 05:05 ìì 12/10/1999 +0200, you wrote:
>Geia xara se olous.
>
>Signomi gia afto, alla ta meli tou comp.lang.c exoun antitheti gnomi gia
>ton Herbert Schildt kai teino na simfoniso me aftous.
>Yparxoun *lathi* sta biblia tou.
>Psakse kalitera sto FAQ tou comp.lang.c gia proteinomena biblia.
>
>kalo apogebma,
>mixalis.

Pithanws na'xeis dikio, alla me voithise para poly na katanoisw ti C, tin
opoia pleon xrisimopoiw se kathimerini vasi. Pistevw pws to vivlio tou (to
sygkekrimeno, gia ta alla de kserw) exei polli kali domi kai megalo plithos
pliroforiwn.

Computers let you make More mistakes faster than any other invention in
human history, with the possible exception of handguns and tequila.
 - Mitch Radcliffe
  ,       _/ _/  .   _/    _/       Jim JMK Batis' Web Site:   `       *
 . *   ` _/ _/_/  _/_/  _/     *         http://jmk.simplenet.com/  .  ,
 _/    _/ _/  *   _/  _/       +    E-mail address:    .       .    `
  _/_/   _/ `    _/    _/  *      ,      bat_geor at mail.hol.gr   .-._
.  AIM Screen name: Irwas   .     * ICQ UIN: 18204204        +   '. '.  *
 JMK Productions: http://jmk.simplenet.com/prod/ FreeWare Utils   , .'
 JMK Web Designs: http://jmk.simplenet.com/wd/    ,  .      `    ,.'
 Member of HTML Writers' Guild: http://www.hwg.org/      ,         *  .
 Seventh Sign - Heavy Metal Magazine: http://users.hol.gr/~sevsign/  *