ssh

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Mon Oct 11 23:47:57 EEST 1999

Michail Kyriakidis wrote:

> Gnwrizei kaneis me poio option to ssh version 2x epikoinvnei me server
> 1x?

einai symbato mono me ssh-1.2.26 kai anw. Mesa sta configuration files
/etc/ssh2/ssh[d]2_config vres tis grames gia "*ssh1*" kai kane ta
set. To kalytero pou exeis na kaneis, einai na exeis kai to ssh1
installed,
me kyriws daemona ton 2. Koita ligo to manual tou 2 sou eksigei. An
theleis
perisotera steile e-mail ksana.

--
  Haralabos Bob Tikos - Systems Programmer.
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr