About Voodoo Banshe

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Mon Oct 11 22:35:23 EEST 1999

kc wrote:

> Sorry guys. To jerv oti to sygkekrimeno uema exei ejantlhuei omvs moy einai
> adynato na trexv x-server apo suse 6 me thn sygkekrimenh karta. Exv diabasei ena
> svro docs kai pali tipota. Mporei kapoios na me bohuhsei? Thanks!!!

Ma kai bebaia !!
"the only thing U have to do is aks" ...e "ask" !!!!! :-)

An den apatwmai h karta auth einai apo Creative Labs?
E tote loipon na :

http://developer.soundblaster.com/linux/

ekei tha vreis to

 3D Blaster Banshee XF86_Banshee-1.01.tar.gz (904KB)

Ainte "xapi xakink"

Mpamp.

PS:
 Mh ksexname ( RTFM := ReadMe_XF86_Banshee-1.01.txt !!!)

--
  Haralabos Bob Tikos -Systems Programmer.
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr