slack

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Oct 7 20:35:38 EEST 1999

On Thu, Oct 07, 1999 at 02:20:07PM +0300, Bassoukos Tassos wrote:

> > Proswpika 8a protimousa glibc slackware, tipote apo ta upoloipa alla
> > opws eipe ki o Kwstas peri ore3ews....
> Do-It-Yourself.... Egw exw ena slackware pou oute ti version einsi den
> 8ymamai, kai to exw plhrws glibc2-poihsei, me gnome kai ta panta.[0]
Ws fanatikos tou slakware theorousa autin tin taktiki, tin kalyteri.
To eixa kanei malista se ena slack 3.2... Ela omos pou krasare o diskos
pou eixe to /, /usr mesa (gia kaki mou tyxi eixa sbisei ta backup gia na grapsw
to quake!). Twra ti kaneis? Xana apo tin arxi??? Compile tin libc pali? Ta
xfree? To telnetd? Tin agetty? Kai trabas ta mallia sou me to utmp.

Ekeini tin stigmi petas katw to cd pack tou slak, to patas, me misos,
mexri na xethimaneis, kai meta iremos:
Bazeis mia distro pou na antapexerxetai stis anagkes tou 21ou aiwna.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr