copying CD problems

N.P. sten38 at yahoo.com
Thu Oct 7 16:42:39 EEST 1999

Loipon, rotao kati pou den exei na kanei me linux, alla exo apelpistei kai ksero oti edo mesa iparxoun kapoioi pragmatikoi mages pou mporei na boh8hsoun. Prospa8o na grapso ena audio CD apo wav tou diskou.Xrhsimopoio to Easy CD Creator 3.01  kai anaba8mismeno sthn 3.5b kai tou bazo epilogh na afhsei to session open. Omos eno oloklhronetai to test xoris la8i, molis arxizei to record kai kanei "preparing to write track" sto 1o track, mou petaei la8i:
a) "Disc error -power calibration area error"
b) Gia ka8e ena track to eksis error: "Command error- Commands not issued in sequence".
Mprosta apo ka8e la8os grafei D0100:I/O:error kai kati noumera se hex (tou stil hh/hh/hh)
To oraio einai ori meta apo auto, 1.den anoigei to tray an pathso eject oute an to doso apo ton ipologisti kai 2.To Easy CD mou bgazei "there are currently no supported CD-R installed" , prepei na kano restart gia na leitourgoun kanonika (ti kanonika pou den antigrafei). Exo to HP 4020i me AdvanSys SCSI controller (ISA). Sto help mou leei:
A command was issued to the CD recorder, but couldn't be executed because the CD recorder wasn't in the appropriate operating mode at the time it received the command.

What to do:
 · Check for faulty or disconnected cables between your computer and your CD recorder. (afou allaksa to SCSI kalodio kai to elenksa)
· Check for improper termination of the bus (SCSI only). (apokleietai giati exo mono ton controller kai to esoteriko CD-R pou exei ID 2 kai termination)
· This CD recorder may have been powered off and on, or otherwise reset after Easy CD Creator had initially configured the CD recorder. (Den mporo na fantasto pos ginetai auto)

Epipelon enimerono oti eixa kanei mia 15aria antigrafes/add sessions xoris problhmata.

HELP giati me blepo na skao 10 papanikolides, thanks
N.P.