lynx & metamail...

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Thu Oct 7 10:23:01 EEST 1999

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Σοβαρά τώρα, δοκίμασε ένα `strace -f -eopen lynx', και δες από εκεί πιο
> αρχείο δεν μπορεί να ανοίξει. Λογικά θα είναι το τελευταίο που πάει να
> ανοίξει πριν τυπώσει το μήνυμα λάθους.

thanks.. Το αποτέλεσμα ηταν το οτι ψάχνει για κάποιο tmp/L3181-1TMP.html
στον χρήστη που το εκτελεί :
πχ. open("/home/tolis/tmp/L3181-1TMP.html", O_WRONLY|O_CREAT|O_EXCL, 0600) = -1 ENOENT (No such file or directory)
ετσι και εγώ "μπακάλικη λύση" το άγγιξα και έτσι παίζει το lynx πλέον..
τανκς ξανά...

>   Θα έχει χαβαλέ η υπόθεση λογικά. Εξάλλου, πόσες φορές σου δίνεται η
> δυνατότητα να δεις από κοντά τόσα άτομα που ξέρεις μόνο από e-mail;

σχετικά με αυτό... έχω την εντύπωση οτι πολλοί θα απογοητευτούν.. το μυαλό
παίζει περίεργα παιχνίδια στο πώς περιμένεις κάποιον απο αυτά που έχεις διαβάσει
απο αυτόν... Πολλές φορές στο παρελθόν (Άργος,Multilink) στα κανάλια γνώριζες κόσμο
που τελικά δεν ταίριαζες για παρέα... τώρα ίσως μπορεί να τα παραλέω ,και γεγονός
είναι οτι ανάλογα με τον χαρακτήρα μας, υπάρχει η πιθανότητα να τους λατρέψουμε
όλους και να μας μισήσουν όλοι και να έχει kai χαβαλέ η όλη κατάσταση..(ίσως
μονόπλευρα) αλλά σημαντικό είναι να μην περιμένουμε τίποτα και να είμαστε έτοιμοι
για πολλά... ακούγεται περίεργα και δεν είναι για την λίστα η συζήτηση αυτή...
ίσως μόνο off-line...

φιλικά,

Απόστολος Σιώτος
asts at grmedia.gr