VMware-win98 question

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Thu Oct 7 12:20:49 EEST 1999

Στην έκδοση 1.0.3 απαιτούσε την παράμετρο -rawdisk στο vmware-wizard
Ισως και σε μεταγενέστερες. Πάντως σε εμένα οταν δεν την χρησιμοποιούσα
και κατάφερνα να βάλω το hda1 μου έβγαζε το ίδιο.Στο site λέει την
διαδικασία για rawdisks (απο εκεί το είδα). Ελπίζω να βοήθησα αν και
νομίζω οτι στις νέες εκδόσεις δεν το απαιτεί οπότε μπορεί και να είναι
κάτι άλλο..(!!?!!). Πάντως αν τα καταφέρεις θέλω να μου πείς αν θα δει
τους drivers της VMware SVGA γιατι σε εμένα (2 μηχανήματα με το ίδιο
πρόβλημα-monster fusion στο ενα V550 στο άλλο) στο rawdisk configuration
δεν παίζει σε ανάλυση διαφορετική απο 640Χ480Χ16 λόγω driver (δεν τους
βλέπει προφανώς...) ενώ σε virtual disk παίζουν όλα κανονικά!..

Αν έχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα ή το είχε και το έλυσε αν μου δώσει
κανένα hint!...

TIA

Φιλικά

Απόστολος Σιώτος