erwthsh sxetika me C

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Thu Oct 7 08:56:49 EEST 1999

> Hlias Balafoutis wrote:

> exw mia fprintf (parapanw apo mia sthn pragmatikothta) pou mou typwnei
> auta pou thelw. Exw parathrhsei oti enw px to programma briskete sto round
> 3.000 h fprintf den exei typwsei sto file ta apotelesmata. Sto Round
> 4.000 blepw oti exoun typwthei ta apotelesmata apo tous 3 prwtes xiliades (
> 3 set dhladh)
> Dhladh ta apotelesmata grafontai sto file ana (n-ades) opou n tyxaios?
> arithmos.

0a elega oti apla doyleyoyn oi buffers toy sygkekrimenoy arxeioy- molis
gemizoyn arketa wste na dikaiologeitai enhmerwsh toy diskoy,
metaferontai ta dedomena apo toys buffers ths RAM sto disko. Bale kai
tis mnhmes cache poy exei toylaxiston o diskos (isws kai o controller,
p.x. gia thn periptwsh poy den doyleyei me DMA), pi0ana sync poy 0a
apaith0ei na kanei to leitoyrgiko klp. kai exeis mia arketa megalh
abebaiothta ws pros to pote akribws grafontai ta dedomena sto arxeio.
Skepsoy oti to anti0eto (na grafetai kati opote to typwneis) 0a htan
pollapla xronoboro kai 0a xrhsimopoioyse poroys toy ypologisth askopa.

AlxUnderNet :-) 42
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer       |E-mail:
R & D Dept., INTRACOM S.A.                 |agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica, GREECE   |agio at intranet.gr
Phone: (+30 1)6690335, Fax: (+30 1)6860446 |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr