RAM και"hackers"

Evripidis Papakostas evris at ametro.gr
Wed Oct 6 14:42:28 EEST 1999

Christos Ricudis wrote:

> Hello Theodore!
>
>   On 05 Oct 99, Theodore J. Soldatos wrote to All with subject "RAM
> και"hackers"":
>
>  TJS> Γιατί θα έπρεπε να υιοθετησουμε άκριτα αυτά που αναφέρονται στα
>  TJS> site που μας στείλατε; Πρέπει να ωριμάσετε και να δέχεστε
>  TJS> και γνώμες διαφορετικές από τη δικη σας.
>
> Εδω υπαρχει ενα παρα πολυ σοβαρο ζητημα.
>
> Εχω τη γνωμη, οτι ο κυριος Δημοκριτος-Χρυσευαγγελος Χατζηπαπαρας του Δημοσθενη,
> ειναι ηλιθιος.
>
> Ως γνωμη, ειναι αποκλειστικο μου δικαιωμα να τη διαθετω, να την πιστευω και να
> [...]

diladi ekei tha ftasoume? na sas apagorefso na milate gia pragmata pou
den einai tis armodiotitas sas, apousia mou (imoun xalkida)?!

me liga logia : allos enas me idia gnomi me olous mas gia to RAM, mas
esteile tin apopsi tou stin EEEA (www.eeea.gr) kai fysika tin valame.
tin eixe steilei 2-3 meres prin, alla eleipa kai den prolavame na
kanoume apokleistiki pagosmia protia stin diamartyria kata RAM. den
m'aresei o tropos pou ta diatyponei, alla einai enas antilogos
toulaxiston sto RAM.

tafta.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr