egkatastasi linux meso parallilis!!!

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Thu Oct 7 03:25:20 EEST 1999

Jimys wrote:

> Kai giati den kaneis kati pio aplo.Pigene stin http://www.dragonlinux.nu/
> kai katebase linux pou einai 7 disketes kai poli aplo stin
> egkatastasi.Bebaia einai mono ta basika,oti alo theleis mporeis na to baleis
> meta .

Swstos. Ksekina me disketes kalytera.

Egw se mia antistoixh periptwsh perasa panw apo to PLIP me Laplink
to mklinux (se FAT) gia na dw ean tha mporousa na doulepsw me to laptop.
Telika, diapistwsa oti den aksizei kai kalyterh egkatastash,
tha deis oti eisai poly periorismenos (xwris CD, xwris diktyo).

Wraio einai ean trekseis remote Netscape panw apo PLIP, ayto leei.

kalh tyxh

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr