Linux Myths at Micro$oft.com

Kekes Stamatis ske at plaisio.gr
Wed Oct 6 14:24:53 EEST 1999

Paidia den ksero an ta exete doulepsei katholou ta NT alla omos einai na valeis mprosta
kai ena "T" kai na tinaxtoun ston aera. Opou ta exo egkatastisei mono provlimata eixa
kai tipota allo. Apo to na stiseis mia karta ixou mexri na tyous valeis na kanoun
routing ( xaxaxa edo gelame giati ayto den douleyei tsekarontas  mono to IP Forwarding
alla omos thelei kai kapoies entoles mesa sti registry, kai opos einai fysiko aytes tis
kseroun mono oi NT Guru ( edo gelame akoma perissotero ) tis Miucro$oft ).
 Koinos exoun ta mayra tous ta xalia. Kai fysika symfono mazi sas oson afora tin
politiki tis M$ gia ta tests epidoseon alla omos tha diafoniso rizika gia to thema tou
security ( xaxaxa edo gelaei kai i pardali katsika ) giati ta M$ Windows "T"NT exoun
ena "master" password me to opoio mporei na kanei kaneis login san Administrator kai
pou ayto to password opos einai fysiko exei diarreysei. Opote oudeis logos gia security
sta NT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr