RAM και "hackers"

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Oct 5 18:57:22 EEST 1999

"Mavrelos, Antonios" wrote:

>                 Ρε συ Θόδωρε κάθεσε και δείνεις σημασία στους κάφρους. Αυτοί
> έχουν το αγοραστικό  κοινό  τους με γνώσεις πολύ λιγότερες από του μικρού
> σου ανηψιού και με μυαλό ανοχτό να δεχτεί ότι του πούνε (χωρίς πολύ σκέψη).

Αυτό είναι που μου τη δίνει, ότι δηλαδή δεν θα έπρεπε να είναι έτσι και ένα
περιοδικό με τέτοια κυκλοφορία θα έπρεπε να "εκπαιδεύει" το κοινό του. Στο
αγοραστικό κοινό του μπορεί αύριο να ανήκει ο άσχετος μεν, καλύτερός σου φίλος
δε. Τι θα κάνεις, δε θα του ξαναμιλήσεις; :-) Πιστεύω ότι κάτι μπορεί να αλλάξει
προς το καλύτερο σε αυτά τα περιοδικά, είτε με "έξωθεν" παρεμβάσεις (e-mails),
είτε με "έσωθεν" (με γνωστούς και φίλους). Έχει ήδη γίνει άλλωστε και στο RAM
και σε άλλα περιοδικά, η έκφραση γνώμης των αναγνωστών να έχει αποτέλεσμα. Αν
δεν δίνουμε σημασία σε τέτοια πράγματα, θα θαφτούμε κάτω από τόνους πραγματικών
luser.

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr