RAM και"hackers"

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Oct 5 15:56:05 EEST 1999

Hello Theodore!

  On 05 Oct 99, Theodore J. Soldatos wrote to All with subject "RAM
και"hackers"":

 TJS> Γιατί θα έπρεπε να υιοθετησουμε άκριτα αυτά που αναφέρονται στα
 TJS> site που μας στείλατε; Πρέπει να ωριμάσετε και να δέχεστε
 TJS> και γνώμες διαφορετικές από τη δικη σας.

Εδω υπαρχει ενα παρα πολυ σοβαρο ζητημα.

Εχω τη γνωμη, οτι ο κυριος Δημοκριτος-Χρυσευαγγελος Χατζηπαπαρας του Δημοσθενη,
ειναι ηλιθιος.

Ως γνωμη, ειναι αποκλειστικο μου δικαιωμα να τη διαθετω, να την πιστευω και να
ενεργω βασει αυτης. Δεν εχω το δικαιωμα ωστοσο να τη δημοσιοποιω - γιατι τοτε
παυει να αποτελει απλως προσωπικη εκφραση γνωμης, και γινεται συκοφαντικη
δυσφημιση - η οποια εχει πιθανοτατα ως συνεπεια να με μυνησει ο εν λογω κυριος,
οσο γελοιο και αν ειναι το ονομα του.

Η επεκταση της προτασης σε ομαδες, ειναι προφανεστατη. Η πλειοψηφια του
κοινωνικου συνολου μπορει να εχει την αποψη οτι "οι ταξιτζηδες, γενικα, ειναι
αναγωγοι κλεφτες". Εαν θεωρησουμε ομως ενα εντυπο ως βημα εκφρασης/επηρεασμου
της αποψης του κοινου, η δημοσιοποιηση αυτης της αποψης ειναι, ξανα, μια
αθεμιτη και απαραδεκτη πραξη.

Το περιοδικο αποποιειται τις ευθυνες του με το να κρυβεται πισω απο την
τυποποιημενη προταση "οι αποψεις των συντακτων δεν εκφραζουν απαραιτητα τις
αποψεις του περιοδικου".

Οι συντακτες ομως του RAM, εχουν εκ των πραγματων την δυνατοτητα ασυγκριτα
ευρυτερης προβολης των "προσωπικων" αποψεων τους, χωρις καμμια εξισορροπητικη
δυνατοτητα παρεμβασης των εν δυναμει θιγομενων απο αυτες τις αποψεις. Ειναι,
τοτε, το μεσον προβολης εστω και "προσωπικων" αποψεων, αμοιρο ευθυνων απεναντι
στις συνεπειες των αποψεων αυτων ?

(απαντηστε σε τεσσερις σελιδες).

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr