lynx & metamail...

root asts at grmedia.gr
Tue Oct 5 15:18:02 EEST 1999

Το ξέρω οτι μπορεί να είναι σχετικά χαζό σαν ερώτηση αλλά...

Οταν παω να τρέξω το lynx (σε mandrake 6.0) μου απαντάει
όλο χαρά το metamail (??? ας μου εξηγήσει κάποιος το γιατί)
οτι δεν μπορεί να ανοίξει το προσωρινό αρχείο...
ακολουθεί ακριβώς αυτό που βλέπω στην οθόνη μου...

[tolis at asts tolis]$ lynx
metamail: Can't open temporary file!
[tolis at asts tolis]$

Το έχω δοκιμάσει και σαν root χωρίς αλλαγή στο αποτέλεσμα..
1.γιατι απαιτεί ο lynx το metamail
2.τι ακριβώς είναι το metamail
3.πρέπει να το σετάρω κάπως για να παίξει το lynx ή μπορώ να
το παρακάμψω και κατα πόσο είναι σωστό σαν λύση...

TIAVM

Απόστολος Σιώτος
asts at grmedia.gr

PS. Λέω να ανέβω στην έκθεση την Παρασκευή.. αν μπορώ να βοηθήσω
κάπως ...( μόνο σαν χαμάλης ή παρέα.. γιατι οι linux γνώσεις μου
είναι σχετικά περιορισμένες).
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr