Mouse problems

وكيل M_Sina at gmx.net
Tue Oct 5 03:06:56 EEST 1999

In article <XFMail.991005001103.kabrianis at hellug.gr>, kabrianis at hellug.gr says...

> On 04-Oct-99 Michail Kyriakidis wrote:
> > Michali,
> > pes mou, please, pws na sou swsw ayta poy mou zhthses gia na sou ta
> > steilw.Mhn ksexnas oti eimai Newbie kai me ligo xrono.
> > Filika
> > Michalis
>
> Apla copy / paste apo to mail sou se ena xterm

Ax kyrie megaloekdoth ;))
... paleya kanena tetarto gia na brw pws kaneis paste se
xterm (mesaio koympi e?... oso zw ma8ainw...;-))

> head -3 /usr/src/linux/Makefile >/tmp/serial-devices
> uname -a >> /tmp/serial-devices
> grep SERIAL /usr/src/linux/.config >> /tmp/serial-devices
> ls -laR /lib/modules/`uname -a '{print $3}'` | grep ser >> /tmp/serial-devices
>
> Meta kaneis attach to /tmp/serial-devices

Egw omws se sxesh me ton Mixalh ton Kyriakidh phra mono ayta:

VERSION = 2
PATCHLEVEL = 2
SUBLEVEL = 10
Linux Sinaki-adores-TuX 2.2.10 #3 Mon Oct 4 18:58:49 MEST 1999 i586 unknown
# CONFIG_SERIAL is not set
# CONFIG_SERIAL_EXTENDED is not set
# CONFIG_SERIAL_NONSTANDARD is not set

Den 3erw akribws ti 8es na deis. Aytos einai enas poly light kernel. Epeidh eipa
gia arxh na balw mono ta "basika", leipoyn sxedon ta panta, dystyxws to hardware
moy den bgazei megales compilations
Pantws sta "basika" moy einai _kai_ to mouse ;-))

Ta serial.o poy lete den ta blepw kai den paw na sas trellanw :-)
....mporei omws ontws na doyleyw sthn mapa$oft ;-))

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr