Mouse problems

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Oct 5 00:11:03 EEST 1999

On 04-Oct-99 Michail Kyriakidis wrote:
> Michali,
> pes mou, please, pws na sou swsw ayta poy mou zhthses gia na sou ta
> steilw.Mhn ksexnas oti eimai Newbie kai me ligo xrono.
> Filika
> Michalis

Apla copy / paste apo to mail sou se ena xterm

head -3 /usr/src/linux/Makefile >/tmp/serial-devices
uname -a >> /tmp/serial-devices
grep SERIAL /usr/src/linux/.config >> /tmp/serial-devices
ls -laR /lib/modules/`uname -a '{print $3}'` | grep ser >> /tmp/serial-devices

Meta kaneis attach to /tmp/serial-devices

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr