Mouse problems

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Oct 4 22:26:16 EEST 1999

On Mon, Oct 04, 1999 at 07:33:50PM +0300, Michalis Kabrianis wrote:

..[snip]..

> Na sas pw, tha mas trellanete? :-)
> Rikoudis, Vassaitis, Kotsis, Ioannou (serial programmer kata to serial killer).
> Mavrogiannopoulos kai loipoi energoi labete thesi amesa.
> Kai gia peite mou re Zina kai Michali, poio einai to mouse device?
> (Min mou peite /dev/cua0 i /dev/cua1 gia ton aploustato logo oti an pragmati o
> pyrinas sas den exei support gia serial devices, ayta ta dyo den
> yparxoun). Diladi ti rythmisi exete sto gpm kai sto XF86Config ?

  Μου βρωμάει serial.o από προηγούμενο compile. Ένα lsmod την ώρα που
χρησιμοποιείται το ποντίκι (π.χ. από τον gpm) θα μας πείσει. Αλλιώς κι εμένα
μου φαίνεται εξίσου απίθανο να βλέπει το linux σειριακό ποντίκι χωρίς την
υποστήριξη της σειριακής θύρας ενεργοποιημένη.

  Η όλη υπόθεση μου θυμίζει τα Windows, που θα βρουν ένα σειριακό ποντίκι
πάση θυσία, ακόμα κι αν εσύ δεν τα θέλεις να το βρουν. Όμως το Linux και τα
Windows είναι δύο διαφορετικά λειτουργικά...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr