Perl poems (was Re: c++)

Prokopis Prokopidis prokopis at ilsp.gr
Fri Oct 1 14:38:20 EEST 1999

Michalis Kabrianis wrote:

> On 01-Oct-99 George Daflidis-Kotsis wrote:
> >
> > On Fri, Oct 01, 1999 at 01:53:21PM +0300, Michalis Kabrianis wrote:
> >
> >> Eilikrina twra koufathika..... Nomiza oti apla tou edines arrays kai sou
> >> dimiourgouse grammes leksewn, me kapoious syntaktikous orous, kapoies apo
> >> tis
> >> opoies bgazoun noima, opote ftiaxneis ena poiima me rima. Ola ayta ginontai
> >> opws ta skeftomai, para poly eukola me perl.
> >
> > 3erw ena polu kalo giatro na sou susthsw, eidikeuetai se periptwseis opws
> > h dikh sou... :->
> >
> > --
> > -- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
>
> Den mou eksigeis kai ti akribws exei i periptwsi mou mpas kai kserw ki egw enan
> kalo giatro?
> (Epimenw, an se xalaei auto, oti einai poly eukolo na ginoun ola ayta se perl)
>
> Michalis Kabrianis
> --

Den kserw an xreiazeste/zomai/zomaste giatro 'h oxi, alla sto "Programming Perl"
tou Larry Wall yparxei kefalaio me perl oddities/poetry. Se auto mporeite na
breite kai to parakatw poihma pou einai valid perl.

#!/usr/bin/perl
APPEAL:
listen (please, please);
    open yourself, wide;
    join (you, me),
    connect (us,together),
tell me.
do something if distressed;
    @dawn, dance;
    @evening, sing;
    read (books,$poems,stories) until peaceful;
    study if able;
    write me if-you-please;
sort your feelings, reset goals, seek (friends, family, anyone);
        do*not*die (like this)
        if sin abounds;
keys (hidden), open (locks, doors), tell secrets;
    do not, I-beg-you, close them, yet.
                accept (yourself, changes),
                bind (grief, despair);
    require truth, goodness if-you-will, each moment;
select (always), length(of-days)
# listen (a perl poem)
# Sharon Hopkins
# rev. June 19, 1995