Perl poems (was Re: c++)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Oct 1 13:53:21 EEST 1999

On 01-Oct-99 Bassoukos Tassos wrote:
> On Fri, 1 Oct 1999, Michalis Kabrianis wrote:
>

>> I'd travel to the ends of time
>> For you, my one, my only love.
>> I'd force the sun to leave its track
>> (If you were lost) to fetch you back.
>> I'd suck the juices from a lime,
>> I'd re-write Moby Dick in rhyme,
>> I'd happily commit a crime!
>> For you, my dearest darling dove.
>> I'd do it all, and more beside --
> [snip]
>
> endiaferon, mono pou den einai valid perl. An kai ta error messages einai
> tairiasta me to poihma :)
>
> --
> Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
>  Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

A.... auto ennooune otan lene perl poetry? Na pernaei apo compilation?
Eilikrina twra koufathika..... Nomiza oti apla tou edines arrays kai sou
dimiourgouse grammes leksewn, me kapoious syntaktikous orous, kapoies apo tis
opoies bgazoun noima, opote ftiaxneis ena poiima me rima. Ola ayta ginontai
opws ta skeftomai, para poly eukola me perl.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr