c++

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Oct 1 12:53:50 EEST 1999

<snip>

>> Topa loipon skeftomai na asxolitho ligo me kamia glosa
>> programatismou.3ero basic (min gelate) h opoia omos einai pleon
>> parelthon , thelo loipon na mou dosete kamia idea gia mia kali kai
>> sxetika eukolh glosa gia na matho.

<snip>

>> E.D
>
> Perl. H pio omorfh kai eyxrhsth glossa pou exo doulepsei. Kai exo doulepsei
> polles. Ase pou to vivlio toy Larry Wall (to legomeno "camel book")
> diavazetai
> kai os logotexnia. Sto kato-kato ap oti ksero einai h monh glossa
> programmatismou sthn opoia exei graftei poihsh.
>
> T.
>
> --
> Theodore=J.=Soldatos

Kai gia tou logou to alithes:

Prwto poiima----
I'd travel to the ends of time
For you, my one, my only love.
I'd force the sun to leave its track
(If you were lost) to fetch you back.
I'd suck the juices from a lime,
I'd re-write Moby Dick in rhyme,
I'd happily commit a crime!
For you, my dearest darling dove.
I'd do it all, and more beside --

Now *would* you take the trash outside?

Deytero poiima-Apantisi---
I've taken the trash out innumerable times,
I've taken the trash out in inclement climes,
I've taken the trash out 'cuz that's what I do,
But I *won't* take the trash out when you tell me to.

Einai sto http://www.perl.com/pub/1999/03/pm.html (Perl, the first postmodern
language) alla (gia na eimai eilikrinis) den katalaba sigoura an graftike me
perl i oxi.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr