Compile problems

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 1 10:47:24 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 01 Oct 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: Re: Compile
problems":

 >>MP> diladi
 >>MP> FILE  *stdin_fp = 0  etc
 >>
 >> Den tha kratitho, paraligo na lousto me ton kafe mou molis to
 >> eida Re paidia ean den exete idea apo programmatismo min
 >> apantate me asxeta pragmata, idietera otan h SOSTI apantisi
 >> exei dothei.....

 MP> Signwmh alla den mporeis esi na krineis an exw egw idea apo
 MP> programmatismo.. ute me ksereis ute kseris ti dulia mu.. gia auto
 MP> ta sxolia su krata ta gia sena :)

Kaneis den amfisbhthse tis programmatistikes sou ikanothtes - to parapanw
snipet poy egrapses emena moy typwnei ton E8niko Ymno toy Kogko sta Rwssika,
lynei to Prime Factorization Problem, apodeiknyei to Last Fermat Theorem sto
peri8wrio enos bibliou, alla dystyxws kapoy exeis kanei kapoio la8os giati prin
kataferei na apodeiksei oti NP!=P petaei core dump.

[0] H klassikh symboulh gia tis aggeiopa8eies : Slit them DOWN, not ACROSS.
[0.5] True
[1] Unreferenced footnote [3]
[2] Indirect reference to [1]
[3] False [0.5]

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr