Mouse problems

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Oct 1 10:40:43 EEST 1999

On 30-Sep-99 وكيل wrote:
> In article <7sgnjm$lcp$1 at aglaia.forthnet.gr>, mkyr at lar.forthnet.gr says...
>> To kernel 2.2.7 yposthrizei standard serial port.To gpm einai
>> energopoihmeno.To rc.config kai to Xf86config deixnoun serial mouse sto
>> ttySo. Omws mouse den exw oute sthn console oute sta X. To problhma
>> proekypse meta apo kernel compilation gia egkatastash sound. To palio kernel
>> synexizei na yposthrizei mouse kanonika.
>> HELP Thanks
>>

> geia soy michail.
> ama brhkes thn lysh sto problhma soy, mporeis na thn peis kai se mena?
> exw akribws to idio problhma meta apo kernel compilation gia egkatastash
> kartas
> ixoy+isdn.
>   eyxaristw
> --

Elegkste (kai oi dyo) ta eksis:

A) ston kernel exete balei "Serial standard/generic (dump) support" sta
character devices. An to exete balei, proxwriste parakatw.
B) Mallon exete IRQ conflict.
Ta /dev/ttyS0 kai /dev/ttyS1 einai com1 kai com2 ypo DOS antistoixa.
Me ena setserial /dev/ttyS0 blepete to IRQ pou xrisimopoiei to /dev/ttyS0
me pnpdump > /tmp/isapnp.conf blepete tis epiloges pou sas dinoun oi ISA pnp
devices sto systima sas (p.x. karta ixou?). Pame parakatw...
C) man isapnp.conf
D) vi isapnp.conf (edw kanete force tis rythmiseis pou thelete gia tin karta
ixou, me tin diadikasia pou tha katalabete apo to bima C).
E) cp /tmp/isapnp.conf /etc. Elegkste apo to SUSE pou pws rythmizete na trexei
to isapnp se kathe boot.
F) eite trekste to isapnp (to opoio mporei kai na min doulepsei) eite kante ena
reboot .
G) Mia pou tha ta kanete ola ayta, elegkste kai ta mem IO pou xrisimopoioun oi
antistoixes syskeves (an kai einai poly spanio conflict ayto, den to exw
akousei pote).

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr