Bravo X-ISP (&ISDN)

Xristos Athanasopoulos Xristos_Athanasopoulos at musicace.paiko.gr
Tue Nov 30 09:53:00 EET 1999

Ãåéá óïõ Panos!

At 29 Nov 99 19:01, Panos Katsaloulis wrote to All:
         úú-ú-ÄÄ-ÄÄÄÄÄúÄÄ ÄÄ---úúÄÄÄÄ-úÄÄÄ ÄÄ--úÄÄÄÄ---úúú
 > 1) To kppp den ta paei ka9oloy kala (par'olo poy anaba9misa sthn
 > teleytaia toy ekdosh). Sygkekrimena me to poy prospa9ei na kanei
 > initialize, to NetMOD epistrefei error (xwris fanero logo) kai fysika
 > ola pane...

    Ayto den to eixa dokimasei.... Genika mpainw mono apo konsola giati to exw
san server to linuxaki moy kai den 8elw na trexei tipota perito...

 > 2) To wvdial fainete na ta paei kala, mexri th stigmh poy xreiazetai
 > ne shkwsei thn PPP syndesh. Tote apla fainontai sthn konsola ta gnwsta
 > "~%~^%r6776456~" kai syndesh oyk.

    AKRIBWS ayto moy emfanize ki emena. Pedeythka alla den brhka lysh.

 > 3) Xeirokinhta; Xm, nai einai kai ayth h apopsh alla, otan 3ekinhsa na
 > dokimazw me minicom, fainetai *kai* ayto na mhn ta paei kai poly kala.

 > 4) To X-ISP ta phge mia xara (alliws den 9a blepate twra ayto to
 > mhnyma) kai eixe (fysika!) to neo timologio toy OTE!

    Telika to ekana me to dip kai einai mia xaroyla. Kanena problhma. Synde8hke
me th mia.

 > 2) An 9ymamai kala prepei na balei kaneis kai alles parametroys sto
 > init-string, etsi; Ebala thn entolh "B40", alla legate sto parel9on na
 > balei kaneis kai thn "K0". To manual den leei tipote gia aythn thn
 > entolh, para leei gia thn "KAxn" kai "KSxn". Mhpws na balw mia apo tis
 > dyo;

    An exeis kanei upgrade me to kainoyrio firmware poy dinei h intracom den
xreiazetai na dineis ATB40. Oso gia to K0 ki egw den jerw tipota...

 > 3) Ypopsiazomai pws merikes fores to modem paramenei syndedemeno (enw
 > h ppp syndesh exei pesei). Mia poy den exei kapoio hardware reset
 > koympi, *pws* mporw na "kobw" th syndesh me to netmod? (kales oi 2
 > grammes, kalh kai h psifiakh epikoinwnia, alla me to klassiko modem
 > "akouges" ti ginotan an shkwnes to akoysiko...) Alliws blepw apo twra
 > thn ekfrash toy patera moy, otan dei ton 1o logariasmo!

Ayto pws to ypopsiazesai? An einai alh8eia, thn bapsame :-)

 ÝÞ    Þ
 ô ÂÄ¿ÀÄ¿Ã               . . . e-mail: axrst at fkamaliada.gr
 ÝÞ Þ    ÝÞ .             . . . http://www.fkamaliada.gr/axrst/index.html
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr