Διάφορα περί Linux

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Nov 29 17:17:15 EET 1999

"Palmariva ERETRIA (Greece)" wrote:

> Καλημέρα σε όλη την παρέα και καλή εβδομάδα.
Γιατί όλα τα "ερωτηματολόγια" αρχίζουν με αυτόν τον τρόπο :-))))
(humour, no offence)

> Εγκατέστησα το Suse Linux 6.1 στον υπολογιστή μου και θέλω να
> ρωτήσω τα εξής :
>
> 1) Πως μπορεί κατά την εκκίνηση να φoρτώνετε αυτόματα το γραφικό
>     περιβάλλον του Linux ; Τώρα με βγάζει στο Login, γράφω root και
>     το Pasword που έχω ορίσει, και στο root πλέον γράφω startx.

Ανοίγουμε το αρχείo /etc/inittab, κοιτάμε τα comments (πρώτα πρώτα στο
αρχείο) και σταμπάρουμε το runlevel για το x-mode. Μετά κάνουμε
αλλάζουμε το νουμεράκι στη γραμμή:

id:Χ:initdefault:

Αλλάζουμε το Χ με τον αριθμό που σταμπάραμε ...

> 2) Πως μπορώ να γράφω ελληνικά ;  Kάνοντας τι ;

Actually, διαβάζοντας. http://magaz.hellug.gr  Άρθρο 16 --> άρθρο για
ελληνικά. (Εναλλακτικά, το ίδιο άρθρο βρίσκεται στη σελίδα μου. κοίτα το
signature στο τέλος ...)

> 3) Πως μπορώ στο γραφικό περιβάλλον να δημιουργήσω μια συντόμευση
>     εφαρμογής ;

Εξαρτάται από τον window manager που χρηισοποιείς. Hint: αν έχεις KDE
κάνε δεξί κλίκ στο desktop ._ τίποτα άλλο...

> 4) Πως εγκαθίσταται μια εφαρμηγή που δουλεύει σε UNIX SCO ;  Θέλω να
>     διαπιστώσω αν δουλεύει και σε Linux.

Δεν νομίζω πως γίνεται αυτό :-((

> 5) Πως μπορώ να αναγνωρίσω μια κάρτα ήχου Philips ;

Αυτό είναι μια καλή ερώτηση. Η αστεία απάντηση που θα σου δώσω είναι:

Ανοίγεις τον Η/Υ και βγάζεις όλες τις κάρτες. Κοιτάς την κάρτα που
μοιάζει περισσότερο με κάρτα ήχου. Τώρα, ελέγχεις τα ολοκληρωμένα, τον
επεξεργαστή της και διάφορες στάμπες που πιθανόν να έχει στο πίσω μέρος
και αν πουθενά γράφει Philips, τότε μόλις που θα έχεις "αναγνωρίσει" μια
κάρτα ήχου Philips :-)))

H σοβαρή απάντηση είναι πως η ερώτησή σου (δηλαδή "πώς θα κάνω το Linux
να αναγνωρίσει κτλ ...) μοιάζει περισσότερο με την εξής ερώτηση:

"έχω ένα Audi R80 (εκείνα τα παλιά). Πού ακριβώς βρίσκεται το λεβιεδάκι
που ανοίγει την τάπα της βενζίνης και το μπορτ-μπαγκάζ ???"

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr