bre8hke h lysh (ps/2 mouse & X)

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Mon Nov 29 08:40:54 EET 1999

Fisika to na diavazeis ta docs ton X den vlaptei sinithos apo to
http://www.xfree86.org/3.3.5/mouse6.html vlepeis oti to Protocol "IMPS/2"
yparxei.....

IntelliMouse supports the PnP COM device specification.
To use this mouse as a serial device:
        Protocol "Auto" or "IntelliMouse"
        Device   "/dev/xxxx" (where xxxx is a serial port)
To use this mouse as the PS/2 device and the OS supports PS/2 mouse
initialization:
        Protocol "IMPS/2"
        Device   "/dev/xxxx"  (where xxxx is the PS/2 mouse device)
To use this mouse as the PS/2 device but the OS does not support PS/2 mouse
initialization (the wheel won't work in this case):
        Protocol "PS/2"
        Device   "/dev/xxxx"  (where xxxx is the PS/2 mouse device)
To use this mouse as the PS/2 device and the OS supports automatic PS/2 mouse
detection:
        Protocol "Auto"
        Device   "/dev/xxxx"  (where xxxx is the PS/2 mouse device)

Na po tin alithia to xf86config den to exo trexei pote opote den exo idea
ean to exei list, pantos apo oso ksero den ginetai taktika update ta
Xconfigurator/sax h oti allo exei to dist sou kanoun sinithos kaliteri douleia.
(fisika ola auta allazoun sta Xfree86 4.0 mias kai to config file allakse format
ekei kai den yparxei tool akoma opote girname stis epoxes pou to config ginotan
me to xeri ;)

  Kostas Gewrgiou

PS> mikro hint gia osous exoun ps/2 mice:
se pola apo ta ps/2 mice to sampling rate borei na allaksei (me to tuneps2)
kai me to na to setareis sta idia Hz me to refresh rate tis othonis sou exeis
arketa pio smooth opaque window moves. (to giati afinetai san askisi ;P)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr