Security comparisons Linux (Unix)-NT?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Nov 28 15:30:45 EET 1999

"Theodore J. Soldatos" <theodore at eexi.gr> writes:

> Nai. Sto thlefono mou eipe oti aplos kserei etaireies pou phgan apo Unix se NT
> gia logous asfaleias, pragma pou den anaferotan sto arthro.

Akoma ki auto para-einai genikologo gia na to dextei kaneis etsi apshfista.
Giati einai 'pio' secure ta Windows?

> Ma pos! Exoun "fragmous asfaleias (firewalls)" !!! :-) Etsi akrivos
> egrafe sto arthro!

Nai, mporei.  Kamia antirrisi.  Apla den uparxei kaneis profanis tropos
pou apo tin prwtn protasn (to Unix einai insecure) na apodeiknuetai i
deuteri (ta Windows einai secure).

> ...ta epixeirhmata toy einai ontos aparadekta.  Milame malista gia
> episthmona kai ayto me ekneyrise akoma perissotero.  Einai dynaton na
> milaei etsi enas hlektrologos mhxanikos, ypopshfios doctor toy EMP ?

Kapoios mporei na einai polu kalos epistnmonas alla na einai teleiws
asxetos apo upologistes.  Exw dei kosmo na diabazei logs apo moriakes
eksomoiwseis kai na bgazei mesa apo ena aplo 'notepad' apotelesmata pou
kai xristo na min kseroun apo upologistes, auta ta atoma ta 8aumazw ;)

> Einai entyposiako poso eykola aporriptoun oi anthropoi ayto to
> epixeirhma, me th logikh oti den mporei o kathe administrator na kanei
> kati tetoio.

Mia apavtnsn pou mou 'rxetai twra einai: "An den mporeis na kaneis tin
douleia enos admin, min ginesai, den einai upoxreotiko na ginoun oloi."

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr