Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Nov 28 20:25:49 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 27 Nov 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re:":

 >> Sendmail fysika :))

 L> Paidia to qmail kai to postfix den einai pio asfali apo to
 L> sendmail?

Oxi aparaithta. To sendmail den einai pio asfales h pio anasfales apo
opoiodhpote allo component enos unix systhmatos. Nai, gia to sendmail yphrksan
kapoia exploits (h current version den exei kanena gnwsto), alla ta idia
synebhsan kai me to apache, ta RPC services h tis shared libraries, de blepw
kanena logo na eimaste distaktikoi apenanti sto sendmail. Proswpika to protimw
apo enan mailer gia ton opoio den exei bre8ei *akoma* kapoio exploit :>

 L> Auto toulaxiston lene...
 L> Episis to postfix yposxetai kai pio eukolo comfiguration. Opote
 L> Giati sendmail pou einai olo tripes..etsi akougetai
 L> toulaxiston...

Proswpika epilegw sendmail giati kanw papades me to configuration file toy,
epeidh to xrhsimopoiei to 99% toy sympantos, epeidh oi developers toy einai
developers me @@ (kai apantane AMESWS sta security incidents), kai epeidh einai
an mh ti allo ena istoriko kommati toy UNIX.

Apo kei kai pera, peri oreksews koloky8opita.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr