xterm & apps

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sun Nov 28 13:40:05 EET 1999

In article <383F3CAA.BFBCBDB1 at veria1.freeserve.co.uk>,
	panos at veria1.freeserve.co.uk (Panagiotis Voudouris) writes:
> Otan kanw resize to xterm sto merika programmata (to parathrhsa sto info
> kai pico) den kanoun resize alla xrhsimopoioun akoma to palio mege8os.
> Alla programmata (man, vi, less klp) den exoun tetoio problhma. Einai
> problhma twn pico/info 'h tou xterm?
>
> TIA
> Panos

Emena to idio problhma emfanizetai otan kanw maximize to para9yro.
Fainetai pantws na einai problhma toy programmatos (isws den anagnwrizei ola
ta events poy pi9anws stelnei o WM) para toy idioy tou xterm. An htan
problhma toy xterm 9a yphrxe gia oles tis efarmoges, oxi gia merikes, etsi
den einai;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr