Ektypwsh Ellinikwn

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sun Nov 28 13:35:53 EET 1999

In article <383E6C1C.7FA635A5 at hellug.gr>,
	roryt at hellug.gr (Ioannis Ioannou) writes:
> I wrote:
>>
>> Ebala loipon kai egw o kakomoiris to parakatw sto
>> /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/Netscape (tyxon wrap to exei kanei o
>> mailer - se mia grammh einai onoma/font)
>
> OK, to elisa ayto, ksexaste to. Alla parolo pou ta ebala mesa, me
> agnoei,
> kai sinexizei na bazei ta dika toy sto ps arxeio.
> Anyway, nomizw oti to focus then tha eprepe na einai sto netscape
> (asto na paei na pnigei sto katw  katw), alla sto genikotero thema toy
> pws
> typwnoume Ellinika se poscript (egw ksekinisa prospathontas na typwsw
> apo Staroffice px).

To StarOffice 9elei na ta kanei ola mopno toy :)
Pantws exei to probadisma sxetika me to Netscape, oti ayto *bazei* ta
ellhnika fonts mesa sto PS arxeio poy ftiaxnei.

H antimetwpish toy So se sxesh me to netscape einai entelws diaforetikh.
An den mporeis na typwseis ellhnika apo to StarOffice shmainei pws den exeis
kanei swsta thn egkatastash twn ellhnikwn.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr