HD

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Sun Nov 28 09:21:11 EET 1999

8eleis na mou peis oti o sklhros 1.2 giga pou prin 5 xronia htan
teraaaaaaastioos ..twra 8a htan akoma mia kalh ependysh?
giati apo oti blepw me outlook grafeis kai skepsou poso epianan ta win tote
kai twra pou me ta win2x pou me to kalimera
apoxairetas to ligotero miso giga..na mhn pw gia to netscape 2x pou htan 1
1,5 megabyte kai twra to ligotero 13...
des kai poso epiane o 2.0.13  kernel kai poso pianei o 2.2.13..
kai ama xwrouses esy se ena 1.2 giga  linux kai win emena ftyse me...:)

kala na mhn poume gia thn ram poso kalh ependysh einai giati polloi pou
agorasan to teleytaio 4mhno 8a klaine ta lefta tous:)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr