HD

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Sat Nov 27 17:27:02 EET 1999

ama 8eleis na ependyseis yparxei kai h sofokleous:)
xalara se 2-3 xronia o 20arhs sklhros 8a 8ewreitai mikros:>
e3allou ola ayta einai sxetika..an tou kaneis format ka8e bdomada kai ton
bazeis-bgazeis gia na ton pas se kapoio allo mhxanhma ka8e mera..e pou 8a
paei kapoia stigmh 8a ginei h strabh...ola ayta gia xrhsh sto spiti ..

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr