Security comparisons Linux (Unix)-NT?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Nov 26 12:00:53 EET 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> Edw uparxei ena sobaro flaw stin epixeirnmatologia tou tupou.
>
> ((( protasi A )))
> Estw oti to Unix dev einai asfales.
>   + flaw 1: den blepo references, stoixeia, kati pou na to apodeiknuei
>             auto.

Nai. Sto thlefono mou eipe oti aplos kserei etaireies pou phgan apo Unix se NT
gia logous asfaleias, pragma pou den anaferotan sto arthro.

>   + flaw 2: to unix den einai 1 leitourgiko, ektos ki an ennoei to AT&T
>             unix - to opoio, omologoumenos, den einai toso asfales oso
>             ta windows NT.

Ayto einai ena kalo shmeio.

> ((( protasi B )))
> Tote ta Windows NT einai pio asfali.
>   + flaw 3: pws apo tin protasi A pame stin protasi B.  to oti to unix
>             den einai asfales, den simainei automata oti ta NT einai.

Ma pos! Exoun "fragmous asfaleias (firewalls)" !!! :-) Etsi akrivos egrafe sto
arthro!

>   + flaw 4: den blepo stoixeia oute edo episis.  'pio' asfali ta NT apo
>             poio unix, poia version twn NT, poia morfn kai version tou
>             unix?

Par' olo pou den einai teleios asxetos kai isxyrizetai oti kanei kai system
administration, ta epixeirhmata toy einai ontos aparadekta. Milame malista gia
episthmona kai ayto me ekneyrise akoma perissotero. Einai dynaton na milaei etsi
enas hlektrologos mhxanikos, ypopshfios doctor toy EMP ? Ela nte!

> me 4 diaforetika logika lathi stin protasi tou, de nomizw o arthrografos
> na mporei na sou ferei kai polles antirrhseis otan tou peis oti apla
> 'leei teleiws asthrixtes kai asunartites blakeies'.  Apla min tou to
> peis etsi giati, apo ti mia den einai eugeniko, ki apo tin alli den
> exeis tipota na kerdiseis apo mia tetoia kontra, eidika ksekinontas se
> toso asxnmo klima.

Egrapsa mail amesos molis diavasa to arthro, en vrasmo psyxhs. Par' olo pou to
yfos apo glossologikhs apopseos htan ok (exo mathei pia na mh rixno mpinelikia
se agnostous anthropous sto diktyo... :-) ), den apefyga ton peirasmo na afhso
yponnooumena peri FUD, ths sxeshs toy me thn Microsoft, toy kyros toy periodikou
klp. To kalo htan oti ton enoxlhsan. An den ton enoxlousan, tha arxiza na
anhsyxo sovara. Sto thlefono vevaia, ta pragmata htan poly pio politismena.

<snip>

> An uparxei enas sobaros logos na protimisei kaneis to Linux apo ta NT,
> opws polles fores exei eipothei einai oti to prwto einai 'anoixto' kai
> otan bgei to flaw/bug/exploit sinithos den argei na bgei kai kati pou
> eite to diorthonei, eite to apenergopoiei proswrina.

Einai entyposiako poso eykola aporriptoun oi anthropoi ayto to epixeirhma, me th
logikh oti den mporei o kathe administrator na kanei kati tetoio. Tou ekshghsa
vevaia oti an kapoios deb mporei na kanei ta parapano, den tha eprepe na einai
administrator.

> Kai pistepse me, oi IT managers (autoi pou exo dei egw dnladn), to CERT
> spania to kseroun estw kai san onoma.  An miliseis stous texnikous isws
> na exeis elpida na to katalaboun.  Alla se ena manager, to logo tis M$
> exei merikes fores pio megali aksia apo opoiodnpote advisory tou CERT,
> oxi giati einai xazos o anthropos, oxi giati den thelei na se katalabei,
> apla giati h douleia tou pote den itan na diabasei ta alerts kai
> advisories, kai akribws gi' auto pote den to ekane :)

Ma edo milame gia episthmona/texniko, toulaxiston etsi lene oi titloi toy...
Telos panton... Tou esteila diafora links, metaksy ton opoion kai ena arthro toy
Raymond pou vrhka sto crack.linuxppc.org. Den exo parei apanthsh mexri tora,
elpizo na ksypnhsei kai na grapsei ena epanorthotiko arthro.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr