Thanx... + ATHLON

Vmax Vmax at DeathStar.gr
Fri Nov 26 22:07:57 EET 1999

On 25 Nov 1999 19:51:05 +0200, Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote:
>Den exei 200 bus, to exoume sizitisei live ayto. Exei 100 bus, alla me kalyteri
>diaxeirisi apo to antistoixo tis Intel. Pio polles plirofories sto
>http://www.tomshardware.com

	To bus ths CPU me to chipset einai 200MHz. To bus tou chipset me th
RAM einai 200MHz. Epishs to chipset auto ths AMD exei paromoia diasundesh
me ta perifereiaka opws kai ta nea chipsets ths Intel i820, i840 klp.
Dhladh to ka8e subdevice sthn m/b exei 3exwristo bus me to chipset, dhladh
px to PCI bus, to AGP bus, to IDE bus klp. Se anti8esh me to GTL+ bus, to
palio dhladh bus ths Intel, sto opoio basizetai to 440BX chipset px, opou ola
ta devices moirazontai to bandwidth tou PCI bus....Akoma, to AMD750 einai
kata polu kalutero apo to GTL+ ( h 440BX ) kai se SMP susthmata, ka8ws
ka8e CPU exei 3exwristo bus ( kai bandwidth ), enw sto 440BX to moirazontai
kai oi duo h perissoteres CPU.... Stis arxes tou 2k, 8a bgei to KX133 ths
VIA, pou 8a exei oti kai to AMD750 sun UDMA/66, kai DDR SDRAM support, dhl.
266MHz RAM bus...

>> Όσο για τον celeron, αυτός μπορεί να μην τρέχει στα 100 το bus, αλλά η
>> cache του έχει την ίδια ταχύτητα με τη CPU. Αυτό τον κάνει αρκετά
>> γρήγορο.
>
>Nai, twra arxizw na pistevw ki egw oti eisai prokateilimenos (yper tis Intel)
>alla den kserw giati :-)

	O Celeron einai kaluteros apo ton K6-2, giati exei th cache on-die,
etsi trexei se ish taxuthta me th CPU. O K6-2 exei thn cache se FSB speed,
sunh8ws 100MHz, me apotelesma ptwsh ths taxuthtas. Epishs, o Celeron exei
kaluterh FPU. O K6-3 einai polu kalos kai isos se taxuthta me enan Celeron,
alla genikws h K6 seira exei problhma me ta chipsets kai thn poiothta twn
Super7 m/bs. Molis prin kapoious mhnes bghkan poiotika Super7 m/bs.
Epishs genika uparxoun perissotera kai pio kala e3oplismena ( polles PCI
8ures, SCSI, LAN klp on board ) 440BX m/bs. Epishs o Celeron trexei se SMP.
8umisou thn Abit BP6, pou exei ginei anarpasth sto e3weriko. Telos, o
Celeron einai pio oveclockable apo ton k6-2/3..
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr