Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Fri Nov 26 15:44:21 EET 1999

On Fri, Nov 26, 1999 at 02:44:47PM +0200, Nikolopoulos Vasilis wrote:
> Kekes Stamatis wrote:

> Prosthiorise ligo giati sendmail. Exeis prospathisi pote na to kaneis configure ?
> Exeis dei to biblio pou perigrafi pos na kaneis configure to sendmail ?
Ma den prokeitai gia ena programmataki deka seirwn. To sendmail ypotithetai
oti prepei na kalyptei oles tis periptwseis mail routing pou mporei
na synantiseis. Einai poly kalo programma kai me poly katanoito manual.
To configuration tou genika erxetai etoimo apo tin distribution kai
genika einai kalo, to allazeis mono an thes na kaneis kati para poly extreme.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
I may not be perfect, but parts of me are excellent.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr