Ektypwsh Ellinikwn

Ioannis Ioannou roryt at hellug.gr
Fri Nov 26 12:19:39 EET 1999

Antonis Tsolomitis wrote:

> To 0ema twv apostasewv mporei va ly0ei evdexomevws apo to Netscape.ad
> arxeio. Ekei dnlwvovtai (av dev kavw la0os) oti ta fonts gia tis
> ektypwseis eivai ta Times kai Courier.
> Av aytes oi dnlwseis givouv GreekTimesPLain kai to avtistoixo gia courier
> kai 0a swzei se swstes apostaseis kai to filtro tou Xaritsn
> pou allazei ta ovomata dev xreiazete. Mevei n enswmatwsn twv pfa fonts.

Argg !!

Epsaksa kai sta archives kai brika mia palioterh protash tou Boura :

http://lists.hellug.gr/archives/linux-greek-users/1998/0190.html

Ebala loipon kai egw o kakomoiris to parakatw sto
/usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/Netscape (tyxon wrap to exei kanei o
mailer - se mia grammh einai onoma/font)

Netscape*documentFonts.iso-8859-7.variable.normal*psname:
Greek-Times-Plain
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.variable.bold*psname:
Greek-Times-Bold
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.variable.italic*psname:
Greek-Times-Italic
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.variable.boldItalic*psname:
Greek-Times-Bold-Italic
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.fixed.normal*psname:
Greek-Courier-Plain
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.fixed.bold*psname:	 Greek-Courier-Bold
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.fixed.italic*psname:
Greek-Courier-Italic
Netscape*documentFonts.iso-8859-7.fixed.boldItalic*psname:
Greek-Courier-Bold-Italic
Netscape*documentFonts.iso-8859-7*pscode:			iso-8859-7
Netscape*documentFonts.iso-8859-7*pswidth:			*

kai isepraksa to parakatw :
netscape-communicator: couldn't find our resources?

        This could mean that there is an inappropriate `Netscape' file
        installed in the app-defaults directory.  Check these
environment
        variables and the directories to which they point:

        $XAPPLRESDIR
        $XFILESEARCHPATH
        $XUSERFILESEARCHPATH

        Also check for this file in your home directory, or in the
        directory called `app-defaults' somewhere under /usr/lib/.

--
I.Ioannou  <roryt at hellug.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr