SUSE LINUX 6.1

Mihalis Tsoukalos mtsouk at dolnet.gr
Fri Nov 26 12:13:12 EET 1999

On 26 Nov 1999, Palmariva ERETRIA (Greece) wrote:

> Date: 26 Nov 1999 08:21:13 GMT
> From: "Palmariva ERETRIA (Greece)" <gpalma at otenet.gr>
> To: linux-greek-users at hellug.gr
> Subject: SUSE LINUX 6.1
>
> Γεια σας παιδιά,
>
> Για να εγκαταστήσω το Linux πρέπει να δημιουργήσω στο δίσκο μου
> ένα swap partition το οποίο να ισούτε με το διπλάσιο της μνήμης του
> συστήματός μου και στον υπόλοιπο δίσκο να κάνω την εγκατάσταση
> του λειτουργικού συστήματος ; Άντε βοηθάτε παιδιά γιατί το Σαββατο-
> κύριακο θα έχουμε γλέντια ή καημούς.

Ανάλογα με την μνήμη που έχεις.
Αν έχεις 128MB RAM τότε γύρω στα 100 swap φτάνουν και περισσεύουν.
Αν έχεις 64MB RAM τότε το διπλάσιο για swap είναι εντάξει.

Γενικά πάντως γύρω στα 100MB swap είναι καλά στις περισσότερες
περιπτώσεις. Αν χρειάζεσαι περισσότερο swap χώρο για τις εφαρμογές τότε
καλύτερα να αγοράσεις περισσότερη μνήμη :-)

καλημέρα,
μιχάλης.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr