Ektypwsh Ellinikwn (kyriws gia RH6.1) (was :RE: Netscape Printing)

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Thu Nov 25 10:34:18 EET 1999

On Thu, 25 Nov 1999, I.Ioannou wrote:

> Episeis thelei allagh to filtro gia na bazei ta onomata twn fonts
> toy graphis. Egw apla anoiksa me editor to ps arxeio kai ekana replace ta
> onomata. To gs ta deixnei entaksei. Se dot-matrix epekse mia xara. Se
> ps printer papakia. Ara einai kathara thema tou pws tha katebainoun ta fonts se
> ps printer. Isws telika to na enswmatothei to font sto arxeio den akougetai kai
> asximi idea. Dwste kanena hint pou na koitaksw (apo ps glwssa eimai skrapas) kai
> isws brw xrono na to kanw.
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

 Se postscript printer to gs den benei stin mesi opote logiko einai na min
typothei sosta. Gia to pos boreis na kaneis include ta fonts se ps arxeio
einai paneukolo (pano kato apla petas mesa to font se .pfa morfi).
 To provlima einai oti epidi to netscape exei kanei tous ypologismous me vasi
ta agglika fonts to mikos ton grammon oti to justify pou eixes ginetai ano kato
meta :( tha paratiriseis eidika ean exeis kapio image sta deksia oti to atimo
to text paei kai xonetai apo kato, mallon prepei na zisoume me auto :(

 Aaaa na min to ksexaso, kathisa kai egrapsa ena mikro programataki na ta kanei
ola auta, douleuei alla xreiazetai kai alla pragmata opos error checking,
support gia type42 fonts na borei na pezei kai me merika alla programmata ektos
apo to netscape na psinei kafe kai fisika na diavazei ta mails mou.

 Oi dio-treis pou deiksane endiaferon as steiloun ena email ean theloun,
den thelei pano apo misi/mia wra douleia akoma gia na kalipsi tis anages
tou netscape pisteuo. (den einai kai tipota megalo 100 grammes perl einai)

   Kostas Gewrgiou.

PS> Den ksero pote tha vro xrono na asxolitho sovara me to proggie auti tin
stigmi exo sxedon tin karta mou na pezei sta xf 4.0 kai mexri na paei apo
sxedon se full den nomizo na boro na kano tipota allo. (Einai na min fas
kolimata)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr