Sun

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Nov 24 19:32:17 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 24 Nov 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Sun":

 L> linux kai EIXAN win98 apo opou me to powerpoint ekanan thn
 L> parousiash. Bebaia zhthse syggnwmi gi'ayto o typos, opote
 L> ton sygxwrhsa gia teleytaia fora ;-)))

Exw bre8ei se kapoies parousaseis ths SUN, kai einai akribws etsi. Panta
xrhsimopoioyn Powerpoint, kai panta zhtane sygnwmmh gi ayto :>. Den to briskw
kako proswpika, an ena ergaleio se boh8aei na kaneis mia omorfh parousiash,
giati na mhn to xrhsimopoihseis?

 L> PS.3 Its amazing na blepeis apofoitous oikonomikwn sxolwn na
 L> kseroun tosa polla... mallon tous eprikse sta seminaria h Sun...

H SUN an mh ti allo gnwrizei na proslambanei kosmo. Oi mhxanikoi synh8ws einai
apo kakoi ews apaisioi stis dhmosies sxeseis, an kai einai kalyterou sto
support. Dystyxws exw dei parousiaseis apo mhxanikous kai episthmones - kai oi
perissoteres htan to ligotero kwmikotragikes.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr