HD

jpg jpg at otenet.gr
Wed Nov 24 20:31:21 EET 1999

> Einai off-topic alla kati eixe suzhth8ei kai to xreiazomai. Telika ekeinos
o WD pou ekane 8orubo,
> xtuphse or einai mia xara? O dikos mou exei arxisei na kanei 8orubo kai
fobamai giati exo polla
> pragmata mesa. Genika meta apo posa xronia sunh8os ta paizoun oi diskoi
sta home muxanhmata?Einai
> mono 4 years.

Katarxin kratane arketa oi diskoi.....exo gia paradigma enan 46Mb (Oxi den
lipei kanena mideniko kai einai Mb kai oxi Gb)
o opoios einai 6-7 xronon kai ton xrisimopoio sixnotata gia metafores
arxeion.

Pantos mias kai eipes gia WD exo sto mixanima mou enan WD 1.2Gb "daniko" o
opoios pote pote den xekinaei to moter tou (peripou kathe 1-2 fores ton
mina). Xekinaei omos arkei na ton xtipiso me kati prin prospathisei na ton
anagnorisei to BIOS.

Pithanotata loipon na ftaiei to moteraki tou.

Pes mas omos kai ti modelo eina o diskos sou gia na to exoume sta ipopsin
mas.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr