Supra PCI modem

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Nov 24 11:01:29 EET 1999

Το γνωστό αυτό πρόβλημα ξέρω ότι υπάρχει στα archives. Τα archives είναι
όμως λίγο "ογκώδη" και θα μου πάρει αρκετό χρόνο να το βρώ, κυρίως γιατί
τα messages λένε "κοίτα στα archives". Αν κάποιος έχει λύσει αυτό το
πρόβλημα, ας μου στείλει είτε την απάντηση είτε περίπου πότε έκανε την
ερώτηση και πήρε απάντηση είτε σε ποιό μήνα περίπου των archives βρήκε
ψάχνοντας, μια απάντηση.

Άλλο ένα κακό των archives: ψάχνεις για κάτι, το βρίσκεις και γράφει
μέσα: "το πρόβλημα έχει λυθεί παλιότερα, ψάξε στα archives", οπότε
πρέπει να έχει κανείς την υπομονή να σκάβει ....... :-))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr