Sun

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Wed Nov 24 15:29:09 EET 1999

> PS.3 Its amazing na blepeis apofoitous oikonomikwn sxolwn na kseroun
> 	tosa polla... mallon tous eprikse sta seminaria h Sun...

Ayto les; Na sou pw kati pou dev exei akribws sxesn me to Linux
alla eivai xaraktnristiko. Posos kosmos pou spoudase plnroforikn
stnv Ellada kserei va xrnsimopoiei kati sav TeX kai posoi eivai
<<alysodemevoi>> sto Word?

Arkei va sou pw, oti egw sto Ma0nmatiko tns Samou didaskw LaTeX
evw sto tmnma plnroforiakwv systnmatwv (etsi to leve) pali edw
stn Samo, didaskouv apokleistika to Office97 kai to pio asteio
eivai oti to biblio pou tous divouv eivai n <<biblos>> tou Gkiourda!!!
Aporw pws dev tous divouv to <<ma0ete Word se 10'>>.

Evvoeitai oti aytn n epilogn egive apo plnroforikarious.
Dev 0elw va kavw kamia gevikeusn, apla kati brwmaei....

0a exoume apofoitous ma0nmatikous pou 0a grafouv se TeX kai
plnroforikarious pou 0a leve <<what?>>

AT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr