xfree86 3.3.5

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Wed Nov 24 01:23:47 EET 1999

Exeis ta 3.3.5?an nai ston kernel ti exeis balei gia support sta mouse ?

Fysika kai exw to /dev/mouse na deixnei to /dev/psaux
kai sto xf86config edwsa san protocol to ps2 (dokimasa kai ta ypoloipa)
kai ennoeitai pws exw support gia ps2 mouse ston kernel.
to 8ema einai oti me 3.3.1 epaize kanonika, enw twra oxi.
gi auto rwtaw an exeis ta 3.3.5 na dw mhpws ftaiei ekei tipota.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr