Suse Linux 6.1

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Tue Nov 23 17:39:11 EET 1999

DJ Art wrote:

> Όλα μέσα απο την εγκατάσταση του SuSE: σβήνεις το FAT16 και κάνεις add 2
> partitions, ένα για Swap, και ένα ext2 partition

Πολύ καλό είναι επίσης να έχεις και το βιβλιαράκι του Suse, είναι λίγο δύσκολο
να κανεις εγκατάσταση χωρίς καθόλου βοήθεια.
Άμα θελεις ομως ευκολία εγκατάστασης μπορείς να δοκιμάσεις το Caldera.
Για να μην κάνεις [ανεπανόρθωτο] λάθος, μάθε πως ορίζονται τα partitions στο
Linux.

> Αυτά στα κανονίζει το Linux με το LiLO  (LInux LOader)

Το οποίο υπάρχει σε όλες τις διανομές, μην ανυσηχείς. Πέρνα και από το
www.hellug.gr,
έχει μεταφρασμένα  HOWTO κ.ά. που μπορεί να σε βοηθήσουν.

--
Yiannis Belias     <orion at aias.net>                         ,   *
Athens University  <orion at linuxfreak.com>

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr