Case Root: Forgotten !!

Nick Mpeglitis nmpeglit at ucnet.uch.gr
Tue Nov 23 16:10:31 EET 1999

-----Original Message-----
From: Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr>
To: linux-greek-users at hellug.gr <linux-greek-users at hellug.gr>
Date: Tuesday, November 23, 1999 3:55 PM
Subject: Re: Case Root: Forgotten !!

><snip>
>Pliroforiaka:
>To na bootareis se Single-user mode kai na MIN sou zitisei password, einai
>anakalypsi tis RedHAT (kai den kserw an to akolouthisan ki alloi meta,
sigoura
>pantws i Caldera oxi, krataei tin swsti symperifora)

Xmmm ego nomizo oti einai dunatothta tou lilo... Analoga me to ti exeis sto
/etc/lilo.conf sou
zhtaei h den sou zhtaei password. Nomizo oti bazeis/bgazeis th grammh
restrict ( den eimai kai sigouros ).

>Episis, idia symperifora (na zitaei diladi root password), exei kai to
Solaris,
>enw den exei tyxei na to elegksw gia alla leitourgika.

Dustuxos se Solaris exo doulepsei elaxistes fores kai logo ths fushs tou
mhxanhmatos den to ekana reboot  :)

owner-linux-greek-users at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr