/proc/kcore

D.A.Glynos daglyn at essex.ac.uk
Tue Nov 23 15:14:07 EET 1999

You wrote:

> Ok ta i3era auta, alla den i3era an mporeis na to peira3eis.
> 3ero epishs oti einai eikoniko. Alla giati ston kernel (toulaxiston ston
> 2.0.xx) mporeis na mhn to baleis san option? Pote den xreiazesai dhaldh
> autes tis plhrofories? H upar3h tou epibarunei to susthma?
>
> Harris

fantasou to eksis: To proc einai ena systima me to opoio mporeis na pareis
(alla kai na dwseis!) plirofories ston trexwn purhna. An exeis support gia
to sysctl tote mporeis px. na kaneis:

kai auto me tin seira tou kanei initialise to IP_FORWARDING ston
purhna sou.

nice hah?

dimitris
P.S. twra gia epivarynsi purhna den kserw..se ti pososto ufistatai tetoio
pragma...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr