none

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 22 04:55:52 EET 1999

Spyros Tsangaris <tsangaris at yahoo.com> writes:

> Mipws mporei na me voithisei kaneis na vrw mia
> elliniki i aggliki selida sto web pou na perigrafei to
> pio katw thema?
>
> "METHODOI DROMOLOGISIS STO LEITOURGIKO SYSTHMA LINUX"
> ???

Oi methodoi dromolognsns ti?  Paketwn?  An ennoeis auto, tote arkei to
prwto volume tou "TCP/IP illustrated" tou Richard W. Stevens (psakse gia
'routing' sto index pou exei sto telos).

> (scheduling)

Kamia sxesi me dromologisi, alla mporeis me tin entoli:

	% find /usr/src/linux -name sched.c

na breis akribws poio arxeio tou kernel prepei na diabaseis.  Yparxei
bebaia ena mikro problnma, prepei na ksereis (toulaxiston na diabazeis)
kwdika se C.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr