Staroffice

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Nov 22 11:50:04 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 22 Nov 99, Linux-greek-users wrote to (KBG with subject "Re: Staroffice":

 L> To teleytaio RAM to exei valei alla den exo to registration info.
 L> Parolo pou epsaxna xthes to vrady sa trellos sto Internet den
 L> mporesa na to vro.

Prepei na eimai o monadikos an8rwpos ston kosmo poy kserei na psaxnei sto
Internet. Den ekshgeitai alliws pws mporw kai briskw ola ayta ta pragmata poy
o kosmos "psaxnei san trellos olo to brady", kai malista se merh poy mou
fainetai eksairetika profanes na psaksei kapoios. Brhka tis sxetikes
plhrofories sto site ths Sun mesa se deka lepta peripoy. Amazing, opws 8a
elege kai o Clinton.

Psakse sta archives ths listas. 8a breis ena mail moy sxetiko me to staroffice,

 poy periexei ta stoixeia poy 8eleis.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr